Re: [OpenOffice] Reunió de voluntaris el 29 d'agost

XAVIER FLUVIÀ xavifluvia a gmail.com
dll set 3 13:57:12 CEST 2007

Bona tarda Jesús!
Per vacances no he pogut llegir aquest correu abans. Ja fa un temps quan vas
informar-ne de l'OpenOffice conference a la llista de correu ja em vaig
oferir com a voluntari tant dimarts com dijous d'aquella setmana. Ja em
diras,

Xavi

El 23/08/07, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha escrit: