Re: [OpenOffice] Nou sistema de traducció de l'OpenOffice.org en català

Joan Montané jmontane a gmail.com
dic oct 10 17:18:19 CEST 2007

Em responc a mi mateix,

He rebut el correu d'activació a les 16.23, això és unes 3 hores 20 min.
després d'haver-me registrat, aproximadament. Potser el procés d'enviar
correus d'activació és manual,  si algú s'hi registra que no s'espanti so
triga molt en arribar el correu d'activació.

Atentament, Joan Montané

El 10/10/07, Joan Montané <jmontane a gmail.com> ha escrit: