[OpenOffice] Més feina

Raül Cambeiro rulet a menta.net
dic nov 21 13:03:49 CET 2007

Ep,

> Es va ampliar una setmana la data limit.

No sé si haurà servit de res, però acabo de fer algunes correccions
d'última hora, incloses les fuzzy. M'he baixat l'arbre sencer tal com ha
quedat. Li faltaria fer una bona revisió a alguns fitxers, però ja ho
farem a la propera.

El que sí que hauríem d'aconseguir és que el Pootle aquest continués
funcionant o, com a mínim, quan fixin les cadenes de la propera versió,
que es basin en l'estat actual del Pootle (encara que no hagi entrat a
la 2.4). Així podem continuar revisant-ho i ja tenim feina avançada. No
sé amb qui s'hauria de parlar...

Salut,
rul

____________

Resum de canvis:

- 2 difoses a chart2:
Per a "X-Error-Bars" he fet "Barres d'error a les X". El mateix amb les Y.

- 3 difoses a filter / source / config / fragments /
internalgraphicfilters.po (1 duplicada):
Per a "PCX - Zsoft Paintbrush" he fet "PCX - Paintbrush de Zsoft"
("paintbrush" seria "brotxa", i se'm feia estrany...)
Per a "RAS - Sun Raster Image" he fet "RAS - Imatge d'escombratge de Sun
(raster)". Anava a posar només "Imatge ràster de Sun", que és com ho
tinc més sentit, però he deixat aquesta solució de compromís.

- He canviat tots els "alineament" per "alineació", que és la forma del
recull i la preferida pel DIEC2.

- He canviat tots els "rang" per "interval". Com em va fer notar el
Quico Llach fa molt de temps, "rang" no té pas el mateix significat que
"range" en anglès, per moltes vegades que tinguem sentit "*rang de
valors". És un error molt freqüent.