[OpenOffice] Traduccions per assignar

dic nov 14 22:08:38 CET 2007

Bones Linda,

Gràcies per les correccions.

2007/11/13, Linda O <verdelambton a yahoo.fr>:

> #: inspection.src#RID_STR_PRINTWHENGROUPCHANGE.string.text
> msgid "Print When Group Change"
> msgstr "Imprimeix en canvis de grup"
>
> en canvis de grup > quan canvia el grup?

La veritat és que no n'estic molt segur ara per ara. Crec que es
refereix a un canvi de tot el grup. De totes maneres, he utilitzar el
teu suggeriment.

> #: inspection.src#RID_STR_OVERLAP_OTHER_CONTROL.string.text
> msgid "This operation is not allowed. The control overlaps with another
> one."
> msgstr "Aquesta operació no és permesa. El control se solapa amb un altre."
>
> se solapa > se superposa?

Fet.

> #: report.src#RID_STR_PROPTITLE_FORMATTED.string.text
> msgid "Formatted Field"
> msgstr "Camp amb format"
>
> 'camp amb format' > 'camp formatat'?

Crec que les dues serien correctes, però com que no tinc molta
experiència amb la terminologia de l'OO i assumeixo que tu en tens
més, ho canvio pel teu suggeriment.

> #: report.src#STR_RPT_TITLE.string.text
> msgid "Report #"
> msgstr "Número de l'nforme"