[OpenOffice] (Canvis) extensions/source/...

Gil Forcada gilforcada a guifi.net
dic nov 14 09:22:43 CET 2007

tot i que una mica vella hi ha aquesta pàgina al wiki de Softcatalà:
http://softcatala.org/wiki/Glossari_de_l%27OpenOffice.org

quan tinc dubtes la consulto sovint :)

salut!

El dc 14 de 11 del 2007 a les 03:13 +0100, en/na Linda O va escriure: