[OpenOffice] Allibero el fitxer javainstaller2

Linda O verdelambton a yahoo.fr
dim nov 13 23:15:34 CET 2007

Raül Cambeiro <rulet a menta.net> a écrit : En/na Marc Belzunces ha escrit:
> Malauradament el servidor de sun ha petat durant la major part del cap
> de setmana, moment en el que volia traduir. Durant la setmana no em
> puc comprometre a tenir acabat el fitxer assignat (javainstaller2),
> així que millor que l'agafi un altre que pugui.

L'agafo!

Per cert, he fet aquests ara mateix:

xmlsecurity/source/dialogs.po (tipogràfics i 4 cadenes noves al final)
xmlsecurity/source/components.po (treure la coma)
Voldria fer un petit canvi al fitxer xmlsecurity/source/dialogs.po però no tinc permís per modificar.  Algú (potser Raül ja que ha treballat en aquest fitxer recentment) podria canviar la cadena següent?:

The signatures in this document are valid
Les signatures en aquest document són vàlides > Les signatures d'aquest document...

Gràcies

Linda Oxnard
Dacco project - Open source English-Catalan dictionary
http://www.catalandictionary.org