[OpenOffice] traducció de basctl i connectivity

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim nov 13 13:12:50 CET 2007

En/na Joaquim Perez ha escrit:
> Hola ja he arreglat les fitxers po de basctl i connectivity.
>
> Quan he pujat el fitxer de connectivity he comès un error
> i en comptes de pujar-lo a   connectivity - sources - resources.po
> l'he deixat sense voler una còpia a connectivity - resources.po,
> Jordi si em pots esborrar aquest fitxer, jo no ho puc fer.
Quim,

Entenc llavors que es tracta només d'esborrar el fitxer:
http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/openoffice_org/connectivity/?

He demanat com fer-ho perquè jo tampoc semblo poder fer-ho.

Atentament,--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/