[OpenOffice] Allibero el fitxer javainstaller2

Raül Cambeiro rulet a menta.net
diu nov 11 20:40:52 CET 2007

En/na Marc Belzunces ha escrit:
> Malauradament el servidor de sun ha petat durant la major part del cap
> de setmana, moment en el que volia traduir. Durant la setmana no em
> puc comprometre a tenir acabat el fitxer assignat (javainstaller2),
> així que millor que l'agafi un altre que pugui.

L'agafo!

Per cert, he fet aquests ara mateix:

xmlsecurity/source/dialogs.po (tipogràfics i 4 cadenes noves al final)
xmlsecurity/source/components.po (treure la coma)
sysui/desktop/share.po (*fòrmula, OpenDocument sense article, 4 cadenes
noves al final)

Sobre aquest darrer, això de l'OpenDocument és que abans deia, per
exemple, "Full de càlcul de l'OpenDocument" i ara hi diu "Full de càlcul
d'OpenDocument", que em sembla millor. Fins i tot ho podem deixar en
"Full de càlcul OpenDocument". Què en penseu?

Em poso amb el javainstaller2. Aquest el passaré per llista.

Salut,
rul