Re: [OpenOffice] Què s'ha de fer amb els ~?

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
div nov 9 17:09:21 CET 2007

El 09/11/07, esparver - <esparvermail a gmail.com> ha escrit:
> Hola,
>
> Sí, que s'ha de mantenir ja ho veig, però s'ha de mantenir davant de
> la mateixa lletra  o a la mateixa posició?

Aquí hi ha el problema. Sobre aquest fet no hi ha un criteri. Si més
no jo, primer de tot miro de mantenir la mateixa lletra,
independentment de la posició.

> per exemple entenc què:
>
> ~Default value ---> Valor per ~defecte
>
> Però quin critéri hem de seguir en aquests casos:
>
> Decimal ~places ---> Xifres ~decimals

Si la lletra ràpida ja està agafada en el mateix menú, acostumo a
triar una lletra poc comuna. En aquest cas la X. Així minimitzes que
pugui repetir-la sense adonar-te.

Aquestes coses, però, són unes de les que s'han de mirar sobre un
build preliminar, mirant-ho en pantalla com queda.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holocè.cat
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/