Re: [OpenOffice] Nou sistema de traducció de l'OpenOffice.org en català

Joan Montané jmontane a gmail.com
div nov 9 09:33:11 CET 2007

Bon dia,

Potser faig alguna cosa malament, :-(, però segueixo sense poder editar. Per
exemple, no puc marcar cadenes com a dubtoses, sí que puc suggerir, però no
pas editar. He de fer alguna cosa?

Atentament, Joan Montané.

El 08/11/07, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: