[OpenOffice] Col·laborador nou

dic nov 7 20:00:06 CET 2007

Bones,

després de veure el missatge d'en Jordi Mas referent a la data de
finalització de les traduccions de l'OO 2.4, he decidit mirar de
col·laborar en el que pugui en aquesta recta final. Normalment
col·laboro en les traduccions del GNOME i de l'Ubuntu, i espero que us
pugui ser d'alguna ajuda

Ja m'he donat d'alta al Pootle, n'he rebut la confirmació, i he
activat el compte.

Si ningú hi té res a dir, i a no ser que em vulgui aconsellar algun
altre fitxer, voldria agafar els següents:

* reportdesign

* odk

Salut,
David.