[OpenOffice] Writer, escriptura en colors

Pere pere.saisl a gmail.com
dij maig 3 14:03:45 CEST 2007

Salutacions,

Acabo de detectar un comportament en l'openoffice, en el writer, i
sincerament, no se si es el normal i fins ara no n'era conscient o es un
tema de configuració.

Començo escrivint un document normal, per tant amb el color de text
automàtic. Arribat un punt o en un nou paràgraf vull continuar escrivint
amb un alter color, clico sobre el selector de colors de text, marco el
color desitjat, i se m'activa el cursor de pintar text, en lloc de
simplement continuar escrivint amb un altre color.

L'únic amanera que veig per a canviar de color, es iniciar la frase,
pintar-la amb un altre color, i aleshores si, la frase es continua
escrivint amb el nou color.

L'altre manera es anant a format de caràcter,es clar, però he assumit
que amb la icona de pintar hauria de ser així. Mal Assumit?

No seria còmode un boto amb aquest sentit, canviar el color a partir el
punt on està el cursor. Poder existeix i no el se activar.

No solc escriure en color,s i poder per això no ho havia detectat, però
no em sembla un comportament pràctic, es pot modificar mitjançant alguna
opció o es així o faig quelcom malament.

Gracies per endavant.

Pere

PD. Crec recordar que en el Word de MS, el boto de pintar text te els
dos comportaments de forma simultània. Es a dir, si sols clico un color,
continuo escrivint amb aquell color, i si tinc un text seleccionat el
canvia de color.