[OpenOffice] Fitxers d'ajuda de l'OpenOffice.org

Josep Torne josep.torne a gmail.com
dij jun 14 16:26:04 CEST 2007

Hola,
adjunto el fitxer d'ajuda que estic traduint. No està acabat. Si decidiu
partir-lo me'n tornaré a quedar una part, sinó, espero que el juliol sigui
més productiu.

Salut.

Josep.

El 09/06/07, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha escrit: