[OpenOffice] Numerar le spàgines

Ismael Fanlo ifanlo a tiscali.es
dic jun 13 09:01:20 CEST 2007

Hola, Eulàlia!

Quan estàs a la primera i última pàgina hauries de veure a la barra
d'estat, el text "Primera pàgina", el que vol dir que has aplicat
l'estil de pàgina d'aquest nom.

Aquest estil de pàgina, per omissió, és sense encapçalaments ni peus de
pàgina, així que no hauries de veure el número de pàgina per enlloc.

Si desprès del salt de pàgina continues veient "Per defecte", és que al
inserir el salt de pàgina, no has aplicat l'estil, aprofita per fer-ho
ara, fent clic dret a la barra d'estat on diu "Per defecte", veuràs els
estils de pàgina predefinits, escull "Primera pàgina" i tindria que
funcionar la cosa.

Vinga, ja veuràs que quan li agafes el tranquillo, és tot molt més lògic
i senzill.

Salut,