[OpenOffice] OOo Calc 2.2: pampallugues marejadores

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
div jun 8 09:48:26 CEST 2007

He observat un fet que es dona a l'OOo Calc 2.2 sobre Windows (com a
mínim) i que és extremadament molest. Passa tant a la versió 2.2 en
anglès com a la versió en català:

- Quan fas una selecció de cel·les gran de manera que vas arrossegant
el ratolí i vas corrent fileres o columnes de forma ràpida, la
selecció negra fa pampallugues. Si ho has de fer força estona acabes
literalment marejat (i mai a la vida m'havia passat amb un ordinador).
I treballant amb l'Excel.

Això no passava amb les anteriors versions que jo recordi (segur que
no passa amb la versió 2.0.4), on la selecció negra es manté fixa
sense fer pampallugues. Tampoc li passa a l'Excel (2003 com a mínim).

No sé si això està notificat a l'OOo internacional, però considero que
és un bug greu.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://blocs.mesvilaweb.cat/holoce