Re: [OpenOffice] Incoherències OOo 2.2: Usa/Utilitza

Lídia R. Alberich lalberich a gmail.com
dij jun 7 21:15:52 CEST 2007

T'equivoques, hi ha més d'un usuari que se n'adonarà (hi faltava un
pronom)...
Perdona, semblo impertinent, però res més lluny de la meva intenció.

Siau!

--
Lídia Alberich
Sant Andreu de Palomar

El 07/06/07, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha escrit: