[OpenOffice] L'idioma

Ismael Fanlo ifanlo a tiscali.es
dll jun 4 23:01:41 CEST 2007

Hola!

Carles Ferrando Garcia wrote:
> En/na Eulàlia Franquesa Niubó ha escrit:
>>
> Hola Eulàlia:
> Ves a eines , opcions , configuració de la llengua ,llengües, llegues
> predeterminades per a documents (escull la llengua ) o activa l'opció
> nomes per al document actual.

Més fàcil encara: modifica l'estil de paràgraf "Per defecte" (en
castellà, "Predeterminado"), i a la pestanya "Tipus de lletra"
modifiques l'idioma.

Atès que el "Per defecte" es el pare/mare de tots els altres estils, a
tot el document se li aplicarà l'idioma seleccionat.

Si necessitéssim intercalar paràgrafs en altres idiomes, només caldrà
crear estils "paràgraf espanyol" o similar canviant l'idioma per aquests
estils.

I si no vols emprar estils, n'hi ha prou amb seleccionar el text i a
Formata -> Caràcter -> Tipus de lletra, canviar l'idioma.

Ismael Fanlo

http://drupalmania.com
¡Locos por Drupal!