[OpenOffice] Data limit per les traduccions -> 20 de desembre

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis des 22 12:59:34 CET 2007

En/na Raül Cambeiro ha escrit:
> Hola,
>
> Sembla que en aquesta segona ronda ens han agafat amb menys empenta.
>
> Ahir al vespre vaig mirar de fer algunes traduccions més, que suposo
> que hauran entrat.
> I ara m'he posat a acabar les cadenes que faltaven, per a la 2.5 si no
> entren ara. Està tot el procés al wiki.
>
> Diuen que aturaran el Pootle, però encara no ho han fet. Amb sort
> entra tot.
Sí, Raül. Anavem tots un xic més liats aquest cop.

Moltes gràcies per la feina i a veure com queda la 2.4.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/