[GNOME] [DL] gimp - gimp-2-10

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dij maig 9 22:26:25 CEST 2019

Hola,

El fitxer gap, ja l'he acabat, però m'he posat a repassar la resta de
cadenes (que són moltes), i tardaré una mica a pujar-lo. Intentaré que
sigui el més aviat possible.

Per cert, quan és la data límit d'entrega?

Salutacions

Eulàlia

El 09/05/19 a les 17.17, noreply a gnome.org ha escrit: