[GNOME] [DL] libgweather - master

noreply a gnome.org noreply a gnome.org
div set 1 17:57:22 CEST 2017

Hola,

The new state of libgweather — master — locations (Català) is now “Traduït”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/libgweather/master/locations/ca

He corregit noms de països segons https://www.softcatala.org/recursos/iso_3166-3.html

No sé quin criteri es fa servir per les ciutats. Jo he posat el nom que apareixia a la Viquipèdia. Imagino que si hi ha cap nom que tingui tradició en català, es posa aquest. Si no, es deixa com en la llengua d'allà.

Potser l'únic problema són els noms que originalment no estan en alfabet llatí. Si hi ha cap criteri, s'haurien de revisar tant els que he fet jo com els que ja estaven fets.

JoanMG
--
Això és un missatge automàtic enviat des de l10n.gnome.org.