[GNOME] [DL] gnome-control-center - master

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij jun 22 07:23:24 CEST 2017

El 20/06/2017 a les 15:39, David2 ha escrit:

> Hola,
>
> Potser també s'haurien de corregir a les versions anteriors.

Ara mateix jo no dono a l'abast per fer això. Prefereixo focalitzar-me
en que la darrera versió tingui la millor qualitat possible abans que
invertir en versions antigues.

Cada setmana faig bastantes correccions, per exemple una mostra dels
últims dies:

https://git.gnome.org/browse/shotwell/commit/?id=f8a64f1adea2124e8e47107899a0141749f68ff7

https://git.gnome.org/browse/gnome-tetravex/commit/?id=8e4a10128b20cfac91593ce12825125fe7d12ad3

https://git.gnome.org/browse/gnome-control-center/commit/?id=02320315710d2f63ffec33e8a8249b6a3a9e8428

etc

Si algú té interès en encarregar-se del backporting de fixes a altres
versions jo encantat, però jo no tinc temps.

---
http://www.avg.com