[GNOME] Baixar fitxers

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim gen 3 08:01:44 CET 2017

El 02/01/2017 a les 22:57, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> He trobat un lloc, a la pàgina on es veu l'estat dels fitxers del
> manual, per baixar-me tots els fitxers Po. Me'ls he baixat tots, però
> m'he trobat que en cada fitxer n'hi ha dos:
> appendix.gimp-help-2-8.ca
> appendix.master.ca
>
> concepts.gimp-help-2-8.ca
> concepts.master.ca
>
> Tots els fitxers estan com doblats en dos. No tinc clar quin és el que
> s'ha de traduir, en principi em sembla que hauria de ser el que posa
> master.ca i no el help. Ja em diràs.

Hi ha dos perquè tenim dues versions del GIMP:

- 2.8 la versió actual
- master la futura versió 3.0

Nosaltres ens estem focalitzant amb la versió "master" has d'ignorar els
de la versió 2.8.

Quan mires les estadístiques:

https://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-gimp/doc/

La versió master és la que diu "Development Branches (49% traduït)"