[GNOME] [DL] pitivi - master

noreply a gnome.org noreply a gnome.org
dll ago 21 10:57:17 CEST 2017

Hola,

A new comment has been posted on pitivi — master — po (Català).
https://l10n.gnome.org/vertimus/pitivi/master/po/ca

Hola Joan,
Estic traduint l'ajuda de Pitivi i m'he adonat que la cadena «display aspect ratio» d'aquest fitxer PO calia traduir-la per «relació d'aspecte de pantalla»  i no com ho vaig traduir inicialment. Si ho deixem tal com està no té sentit al programa. Ara ho tinc clar en anar traduint l'ajuda.
Per favor canvia la traducció d'aquesta cadena.
Atentament,
Carles

Carles Ferrando Garcia
--
Això és un missatge automàtic enviat des de l10n.gnome.org.