[GNOME] presentació

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu set 4 20:14:25 CEST 2016

El 04/09/2016 a les 19:28, Francesc Famadas ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> tinc el problema que no aconsegueixo baixar-me cap arxiu po i no se com
> configurar Poedit, m'ho podríeu explicar?

Hola Francesc,

En aquest cas has reservat el mòdul del GEdit:

https://l10n.gnome.org/vertimus/519/476/50

Si fas clic a la icona que hi ha abans de "Estadístiques del fitxer PO"
obriràs el fitxer PO. Un cop s'obri al navegador, des del menú del
Navegador fas "Fitxer -> Anomena i Desa" i això desarà el fitxer al teu
ordinador.

Ara, obres el PoEdit i li dius que obri el fitxer que has desat. I et
mostrarà les cadenes que queden per traduir (que són tres).

Si no et funciona t'envio captures de pantalla pas per pas.

Ja diràs!

Jordi