[GNOME] presentació

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu set 4 18:17:41 CEST 2016

El 29/08/2016 a les 10:55, Francesc Famadas ha escrit:
> Hola,
>
> m'acabo d'unir a l'equip de traducció de gnome.
> Hi ha alguna cosa a fer urgentment o puc anar per lliure traduint??
> El meu perfil és: https://l10n.gnome.org/users/cesc97
>
> Qualsevol cosa contacteu amb mi.

Benvingut Francesc!

Doncs queden tres setmanes només perquè es publiqui la versió 3.22 del
GNOME[1], llavors qualsevol ajuda és benvinguda.

He vist que has reservat el GEdit:

https://l10n.gnome.org/vertimus/519/476/50

Són tres cadenes fuzzy (que cal revisar) només, si vols començar per
aquest i l'envies a través del Damned Lies[2]. Quan el tinguis acabat,
busquem un altre mòdul on puguis ajudar

Qualsevol cosa que et calgui ajuda no dubtis en preguntar.

Atentament,

Jordi

[1]
https://mail.gnome.org/archives/desktop-devel-list/2016-September/msg00003.html