[GNOME] Actualització de l'Inkscape 0.92

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll oct 31 10:43:40 CET 2016

Ep!

Porto uns quants dies treballant amb l'actualització de la traducció de la
versió 0.92 de l'Inkscape.

A diferència del GNOME i la resta de projectes, a Inkscape els traductors
no podem pujar traduccions directament al sistema de control de versions
sinó que hem de demanar explícitament que es pugi a través d'un tiquet.
Això ens treu flexibilitat però bé. He anat demanant cada 4 ó 5 dies que
pugin una versió una mica més avançada de la traducció[1] a mida que
avançava feina. Tampoc m'han aclarit quan dies queden per publicar la
versió 0.92, però deu quedar ben poquet.

Estic enllestint la darrera actualització del que serà la traducció final.
L'he pujat aquí[2]. Si voleu donar un cop de mà acabant les cadenes que
queden o ajudant a corregir-ho us estaré força agraïts. L'Inkscape té la
seva dificultat ja que té terminologia molt tècnica que sovint apareix amb
molt poc context, o sigui, que qualsevol comentari serà benvingut.

El ritme de publicacions és molt espaiat[3] als darrers anys o sigui que
aquesta versió durarà segurament uns anys i fora bo deixar-la el millor
possible.

Salut,

Jordi

[1] https://bugs.launchpad.net/inkscape/+bug/1636086