[GNOME] Actualització de l'Inkscape 0.92

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dim nov 8 23:02:11 CET 2016

Hola Jordi,

T'envio el fitxer amb les cadenes traduïdes i les correccions de les
altres cadenes, només he pogut corregir una mica més d'un terç de tot el
fitxer. Quan hi hagi una altra actualització acabaré de corregir la resta.

També hi ha el glossari del gimp i l'inkscape amb més entrades.

Salut

Eu

El 08/11/16 a les 8.15, Jordi Mas ha escrit:

Name: inkscape-ca.po
Type: application/x-po