[GNOME] Quin mòdul puc traduir/revisar?

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim maig 31 23:09:28 CEST 2016

El 31/05/2016 a les 22:55, Sílvia Miranda ha escrit:
> Hola!
>
> Fa tant de temps que vaig desaparèixer del mapa, que el meu compte havia
> desaparegut del Damned Lies i tot :-O
>
> Tot i que no tinc gaire temps lliure, m'agradaria tornar a donar un cop
> de mà amb la traducció i la revisió dels mòduls. Quin mòdul puc agafar?
> El que més ràbia em faci? De quina versió, el 3.22?
>
> Salut!

Ben tornada Sílvia!

La versió que ara mateix estem treballant del GNOME és la 3.22.
Qualsevol cosa que ens permeti avançar feina allà ens és útil!

També hi ha de la branca 'development' del GIMP amb bastants fitxers per
acabar: https://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-gimp/ui/ Això és
important perquè enguany tindrem segurament GIMP 3.0.

Gràcies!

Jordi