[GNOME] Cap a la GNOME versió 2.20

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij mar 10 16:10:33 CET 2016

El 10/03/2016 a les 15:15, David2 ha escrit:
> Hola,
>
> Ja vaig veure que hi ha el Nautilus pendent. Si no l'agafa ningú abans,
> l'agafaré dilluns, tot i que no sé com tindré els foradets de temps de
> la setmana que ve... Oi que el termini és el dia 20?

Aquí tens la planificació:

https://wiki.gnome.org/ThreePointNineteen

Tècnicament no som a temps però quan ho tinguem ho pugem. La majoria de
distros empaquetaran GNOME 3.20.1 que sortirà a l'abril.

Per cert, pels cursiosos es veu que la versió 3.20 del Nautilus no és
prou mandura i Ubuntu no l'inclourà a la propera LTS[1].

En qualsevol cas, nosaltres actualitzem la traducció.

Atentament,

Jordi

[1]
http://www.omgubuntu.co.uk/2016/02/ubuntu-16-04-reverts-to-older-version-of-nautilus