[GNOME] NetworkManager - master

noreply a gnome.org noreply a gnome.org
dll gen 4 08:47:57 CET 2016

Hola,

S'ha escrit un comentari nou a NetworkManager - master - po (Català).
https://l10n.gnome.org/vertimus/NetworkManager/master/po/ca

Hola Walter,

Alguns suggeriments de millora:

msgid "Error: NetworkManager is not running."
msgstr "Error: El NetworkManager no s'està executant"

Jo aquí en comptes de "El" hagués escrit "el"

Veure: https://www.softcatala.org/wiki/Guia_d'estil/Guia_2010/Tota#Despr.C3.A9s_de_dos_punts

msgid "invalid prefix '%s'; <1-%d> allowed"
msgstr "prefix '%s' no vàlid; es permet <1-%d>"

Jo revisaria totes les cadenes perquè he trobat alguna més amb el mateix problema:

"la prioritat '%s' no és valida (<0-%ld>)"

En comptes de '%s' caldria dir «%s».

Veure: https://www.softcatala.org/wiki/Guia_d'estil/Guia_2010/Tota#Les_cometes

msgid "invalid priority map '%s'"
msgstr "mapa de prioritat«%s» no vàlid"

Cal un espai després de prioritat.

msgid "certificate is invalid: %s"
msgstr "el certificat no és vàlida: «%s»"

vàlida -> vàlid (masculí)

Aplica allò que consideris oportú i torna a pujar si us plau el fitxer.

Gràcies Walter!

Jordi,

Jordi Mas i Hernandez
--
Això és un missatge automàtic enviat des de l10n.gnome.org.