[GNOME] gimp - master

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dll nov 30 00:00:51 CET 2015

Hi ha algunes traduccions que tenen més d'un significat. Algunes potser
s'haurien de revisar, ja que el GIMP també va canviant.
Potser et trobaràs algunes poques files que no hi ha res, és perquè no
hi vaig trobar la paraula adequada

El 29/11/15 a les 23.56, Tirs ha escrit: