[GNOME] gimp - master

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic nov 25 20:36:03 CET 2015

Hola Tirs!

> Hola, Jordi i tothom!
>
> Aprofito per presentar-me. Em dic Tirs, i alguns dels més antics ja em
> deveu conèixer. Vaig participar fa moooolt de temps en la traducció del
> Netscape (que en varem dir "Navegador").

Doncs potser fa més de 15 anys!!! :)

> Sóc ex-informàtic i ara gestiono projectes de traducció, i també
> tradueixo quan s'escau. Espero poder ser útil!
>
> Com que fa tant de temps que no participo a Softcatalà,  sóc nou en els
> processos de treball. Per exemple, aquest missatge del /gimp-master-po/
> vol dir que cal algú per traduir-lo? Si és així, podeu comptar amb mi!
> Sóc usuari del Gimp i me'l conec força. Què he de fer?

Aquí tens l'estat del programa GIMP:

https://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-gimp/ui-part/

Hi ha dos parts "Development Branches" que és la futura versió 3.0 i
"Stable Branches". Penso que la propera versió serà la 3.0 i jo em
focalitzaria en la "Development Branches".

Tal com dius, el primer fitxer que caldria fer és:

https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/master/po/ca

El pots reservar des d'aquí mateix. El baixes, el traduïxes i quan el
tinguis, el pugés.

Qualsevol dubte em diu

Gràcies Tirs