[GNOME] [GIMP] Fitxer filters~artistic

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dim maig 26 16:40:49 CEST 2015

Hola Jordi un altre cop,

He mirat els arxius de fa quasi dos anys, i efectivament tinc el filtre
artístic traduït a mitges.
La pregunta és:
Puc continuar traduint en el fitxer que tinc a mitges, o m'haig de
baixar un fitxer nou amb canvis?

Eulàlia

El 26/05/15 a les 16.09, Jordi Mas ha escrit: