[GNOME] Fitxers acabats

David2 rbndavid a gmail.com
dim mar 24 15:55:12 CET 2015

Hola,
Doncs pregunto: hi ha cap manera menys rudimentària per baixar els fitxers
que no sigui desant la pàgina des del navegador i afegint-hi manualment
l'extensió corresponent? Aquest mètode és molt desconcertant i se'm va
acudir de provar-lo per casualitat.

Dels canvis: si per *barrat* s'entén el que en castellà es diu *tachado*,
en català se n'hauria de dir *ratllat, *o fins i tot *guixat*. Ho podeu
consultar a l'Optimot, que inclou el Termcat.

Em miraré l'Evolution, que és el més important dels pendents.

Que vagi bé!
David

El dia 23 març de 2015, 22:32, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: