[GNOME] [GIMP] fitxer filtre-artistic

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dic jun 3 13:20:17 CEST 2015

Hola,

He pujat el fitxer filtre-artistic, en principi està acabat, només em
cal repassar-lo, però ho faré la setmana vinent. Suposo que segurament
hauré de tornar a pujar un altre cop.

Una altra cosa. Hi ha el terme CONVOLUTION, que m'agradaria aclarir. La
traducció francesa és Convolution, la espanyola és Convolución, la
italiana és Convoluzione. En canvi, en català és GOTA.
No sé si realment és així o és una errada. De moment ho he deixat com a
Convolució.
Feu-me saber quin és el terme correcte.

Eulàlia