[GNOME] Part 6 de l'Inkscape

Xavier Beà xavier.bea a gmail.com
dll feb 16 23:26:01 CET 2015

Hola de nou,

Vaig refent totes les observacions.

Quant a les referències als tipus de lletra, Gothic English fa referència
al tipus de lletra GothicE (com també ho fan Gothic German i Gothic Italian
pels tipus de lletra GothicG i GothicI).
Us sembla que cal traduir els noms dels tipus de lletra? (Gòtica anglesa,
Gòtica germànica, Gòtica italiana, Grega d'un traç, Grega mitjana,
Japonesa...)
A més, també caldria canviar el gènere a masculí (estem parlant de tipus de
fonts).

Digueu la vostra.

Xavier

El dia 16 febrer de 2015, 22:24, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: