[GNOME] programa per obrir arxius Po

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
diu feb 8 21:54:03 CET 2015

Hola Jordi,

Em vaig canviar d'ordinador i no recordo d'on vaig treure el programa
per obrir els arxius Po. Em pots passar l'enllaç?
Per cert, el meu ordinador és un Mac.

Eulàlia

El 08/02/15 a les 10.48, Jordi Mas ha escrit: