[GNOME] gitg - master

noreply a gnome.org noreply a gnome.org
dic ago 5 08:01:49 CEST 2015

Hola,

L'estat nou del gitg - master - po (Català) és «S'està revisant».
https://l10n.gnome.org/vertimus/gitg/master/po/ca

Ep Xavi,

Dos suggeriments:

- Intentaria ser consistent amb la manera de traduir staged/unstaged alguns cops stage surt com "pendents de desar" altres com "desar temporalment".

- Caldria adaptar els formatadors de data. Per exemple "%b %e"  ( «Jan 31»,)  en català «31 de gen»".

Si tens temps i energia estaria bé consensuar amb els traductors  del git un glossari bàsic. Jo el tinc en català per línia de comandes i sovint costa entendre que vol dir.

Jordi

Jordi Mas i Hernandez
--
Això és un missatge automàtic enviat des de l10n.gnome.org.