[GNOME] Gitg

Gil Forcada Codinachs gforcada a gnome.org
dim ago 4 22:05:54 CEST 2015

So has pujat el fitxer a l10n.gnome.org l'enllaç per baixar-lo ja està
actualizat amb les cadenes noves, tal i com pots veure per les
estadistiques que es mostren al seu costat.

Salut!
Gil
El dia 04/08/2015 20:26, "Xavi Ivars" <xavi.ivars a gmail.com> va escriure: