[GNOME] Traducció del GNOME Flashback

Jordi Mallach jordi a sindominio.net
div set 26 00:38:53 CEST 2014

Iep!

Segurament m'estic saltant la mecànica de l'equip a l'enviar d'aquesta
manera la traducció del Flashback, però fa anys que no he traduït
res i la veritat que no sé ni com va el damned lies.

Adjunte la traducció del mòdul nou "GNOME Flashback", que és un intent
de mantenir viu l'antiga sessió de GNOME basada en el GNOME Panel.

Em fa falta per a una instal·lació d'un portàtil prou vellet que no té prou
ram per fer anar el GNOME Shell com toca.

Si algú se'n pot fer càrrec d'aplicar les correccions que trobeu necessàries
i de fer el commit al Git, em feu un favor.

Gràcies!

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi a sindominio.net     jordi a debian.org     http://www.sindominio.net/