[GNOME] The Dash

div set 26 00:10:46 CEST 2014

Ep Manel,

Segons veig, al GNOME s'ha traduït (com a mínim una vegada) com a
"Quadre d'aplicacions":
http://www.softcatala.org/recursos/web_search.py?source=Dash&target=&project=GNOME

Per si no la coneixies, a la pàgina de recursos de Softcatalà pots
trobar terminologia a les memòries de traducció (i fins i tot baixar-te
les memòries si vols):
http://www.softcatala.org/recursos/memories.html

Endavant!

salut
jordi s

El 25/09/2014 a les 20:50, Manel Vidal ha escrit: