[GNOME] Terme 'Live' al gnome-boxes

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic nov 12 09:07:23 CET 2014

El 11/11/2014 12:27, Jordi Serratosa ha escrit:
> Ep,
>
> Per al primer cas, potser sí que podria ser "CD autònom" pel comentari
> que hi ha, tot i que possiblement no ve d'un "CD" (sinó d'una imatge o
> alguna cosa així).
> Sí que pot encaixar el concepte de "proves", en el sentit que normalment
> quan es fan servir aquest tipus de "Live CD", és més aviat per fer-hi
> proves; no és un sistema definitiu. Potser per això s'ha optat per "proves".

Ep Pau,

Per tancar el tema, si tens temps, el que jo suggerira és donar un cop
d'ull al programa i entendre com funciona l'opció. Dues possibles
opcions són:

- Si la traducció és correcta, afegir un comentari del traductor per
aclarir la decisió.
- Si la traducció no és correcta, esmenar-la.

També és interessant veure que han fet en altres llengües.