[GNOME] m'havia oblidat

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll maig 19 23:53:05 CEST 2014

Hola un altre cop,

M'havia oblidat que la versió del GIMP que tinc és la  2.1.6 i allà em
posa eina ampliació. A mi no se m'instal·la l'última versió, potser és
perquè el meu Mac ja té 7 anys.

Si la cosa ja està corregida llavors no cal amoïnar-se.