[GNOME] Em presento

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dll maig 12 20:00:51 CEST 2014

Hola Aleix,

Ok, si tens el PoEdit una feina menys ;)

Si vols agafar algun fitxer t'ajudarà aquesta pàgina:
http://www.konfraria.org/gimp-doc-catalan-testing/docu-gimp.html
documentació oficial en anglès i a la compilada en català.
A la següent columna l'enllaç «Fitxers» et portarà a la pàgina del
Damned-lies on hi ha el fitxer. Has de descarregar el fitxer .PO de baix de
tot. Per exemple, en aquesta fitxer[1] t'hauries de baixar el que acaba amb
.merged.po
Aquesta és la darrera versió.
Inicies sessió al Damned-lies i escrius un comentari, o fas la reserva per
traduir.

Si no recordo malament l'Eulàlia estava traduint totes les «Caixes
d'eines», l'Andreu no recordo per on atacava, i jo anava fent d'aquí i
d'allà.
Per començar pots acabar amb algun fitxer al que li quedin poques cadenes i
a veure què tal. Si vols que et suggereixi algun fitxer m'ho dius.

Ara també mirarem de posar en ordre l'Inkscape. Té unes 500 cadenes per
traduir i 1500 per revisar. Si et motiva més que la documentació del Gimp
m'ho dius i comencem per aquí.

Ja diràs,
Salut i bones traduccions!

[1] https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp-help-2/master/filters~artistic/ca

El dia 11 maig de 2014 12.29, Aleix Vidal i Gaya <aleix.vidal a gmail.com> ha
escrit: