[GNOME] Em presento

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
diu maig 11 11:28:41 CEST 2014

Benvingut Aleix!

Amb engany o sense, és un plaer tenir-te per aquí :)

Quan tinguis el PoEdit o similar si vols cerquem un fitxer curtet perquè
puguis estrenar-te.

Salut!

El dia 10 maig de 2014 23.48, Aleix Vidal i Gaya <aleix.vidal a gmail.com> ha
escrit: