[GNOME] canvi nom [Gimp]

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
diu maig 11 11:25:01 CEST 2014

A mi «Millora la nitidesa» m'agrada força. Estaria molt bé posar-hi
«Millora de la nitidesa» però en el context gairebé totes les opcions estan
introduïdes per un verb.

Si a tothom li sembla bé podem fer aquest canvi, que afecta al menú:
Filtres > Millora > Emmascara les parts borroses
per
Filtres > Millora > Millora la nitidesa

Cal tenir present a l'hora de fer el canvi que la cadena «Unsharp mask»
apareix diverses vegades, totes al fitxer plug-ins[1]. A l'Inkscape veig
que la traducció és una altra,miraré de revisar en quin context apareix
(recordeu que parlàvem d'intentar mantenir la coherència entre Gimp i
Inkscape[2]).

Salut! I bon diumenge ;)

[1]
http://www.softcatala.org/recursos/web_search.py?source=unsharp+mask&target=&project=tots
[2] http://www.softcatala.org/wiki/Gimp/Termes

El dia 7 maig de 2014 22.35, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: