[GNOME] Problemes en les traduccions del Gimp en el Mac

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dij maig 8 10:53:14 CEST 2014

Gràcies, el problema és que són els ordinadors d'uns amics, si torno per
casa seva puc mirar d'arreglar-ho.
Prenc nota, perquè segurament d'aquí a poc em compraré un nou mac mini i
potser amb trobo amb el mateix problema.

Salut

Eulàlia