[GNOME] Problemes en les traduccions del Gimp en el Mac

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dic maig 7 23:13:19 CEST 2014

Hola Albert,

No conec ningú més que li hagi passat. La primera vegada es va
instal·lar en castellà i la segona en anglès. És estrany perquè els vaig
instal·lar el Firefox en català i tenia entès que el GIMP posa per
defecte l'idioma del navegador, potser no funciona així però fins ara no
havia tingut cap problema.

Jo encara funciono amb el GIMP 2.6 i a Edita >Preferències>Interfície no
hi ha res sobre l'idioma. No ho vaig mirar en els GiMP 2.8 que vaig
instal·lar. Potser seria la solució però aquests Macs no els tinc a casa
meva. Aquests nous usuaris del GiMP no havien utilitzat mai el programa
i prefereixo no marejar-los més. Si algun dia em passo per casa seva puc
mirar de canviar de llengua des d'Edita.