[GNOME] GNOME 3.12

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dll mar 31 23:43:04 CEST 2014

Hola,

perdó pel retard en contestar! Hem estat tots malalts i a més a la feina
vaig molt atabalat :S

No cal que facis res, massa que has fet ja! Moltíssimes gràcies!!!

Ja les aniré recuperant jo mateix de la branca 3.12 i les pujaré tan a
master com a 3.12.

De nou, moltíssimes gràcies per la immensa currada que has fet!!!

Salut!
Gil

El dt 25 de 03 de 2014 a les 07:08 +0100, en/na Pau Iranzo va escriure: