[GNOME] GNOME 3.12

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis mar 22 22:15:47 CET 2014

El dv 21 de 03 de 2014 a les 07:37 +0100, en/na Pau Iranzo va escriure:
> Iep!
>

> Ja està tot traduït. Hi ha força faena de revisió...
>

> Algú s'hi apunta a revisar?

Si m'acceptes les revisions que ja t'he fet les aniré pujant.

Normalment si només corregeixo petites coses ja ho pujo directament,
però si hi faig uns quants canvis prefereixo que els vegis/veieu abans
de pujar-ho per donar-hi l'ok definitiu :)

Salut i bones traduccions!
Gil

Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature